Fijne Paasdage! - Reisverslag uit Arua, Oeganda van Elize Roos - WaarBenJij.nu Fijne Paasdage! - Reisverslag uit Arua, Oeganda van Elize Roos - WaarBenJij.nu

Fijne Paasdage!

Door: Elize

Blijf op de hoogte en volg Elize

05 April 2012 | Oeganda, Arua

Hallo allemaal!

Aller eerst wens ik iedereen hele fijne paasdagen! Ik vertrek morgen ochtend 4.30 AM naar Fort Portal. Ik ga met Hannah, LaToya en George daar naar toe. Ik ben dus even onbereikbaar ;).
De reis wordt erg leuk, denk ik. Het is een reis van ong. 14 uur rijden. Vanuit Arua gaan we naar Murchisons National Park, daar rijden we door heen. We steken Lake Albert over met de boot en daarna weer verder op de gewone weg. De omgeving van Fort Portal schijnt heel mooi te zijn, dus ik ben benieuwd!
Over twee weken horen jullie wel hoe het was :).

  • 05 April 2012 - 17:56

    Ellen Schakel:

    Je gaat dus 2 weken? Ik dacht dat je alleen het Paasweekend ging. Heb ik er zelf bij verzonnen denk ik (A). Anyways, nogmaals veel plezier! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elize

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 32442

Voorgaande reizen:

14 Januari 2012 - 05 Juli 2012

Lesgeven in Arua

Landen bezocht: